ラベル Victoria の投稿を表示しています。 すべての投稿を表示
ラベル Victoria の投稿を表示しています。 すべての投稿を表示

2013年8月4日日曜日

8/3 Saturday

Today I went to downtown again.I bought many souvenirs,Adidas hoody,hockey tapes and some food.
At the sports shop,there are many hockey equipments and they are really cheaper than mine.Amazing lol
This is my new Adidas hoody.i love it:)
Blue and this logo....Awesome!!!!


After I went back my dorm,I went to downtown.Because I wanted to see this view.Im Sooo happy.

I feel like 2weeks passed.